20 March, 2014

Το Κάτω Παρτάλι με πολιτικούς

Το Κάτω Παρτάλι με πολιτικούς

Photo for this article
Μετά το τρομερό brainstorm που μου προσέφερε ο απίστευτος Σέρλοκ Χολμς του BBC και παράλληλα με το αρκετά βαρύ, αλλά επίσης καταπληκτικό True Detective με τον Μακόναχι, είπα να βάλω να δω ελληνική σειρά μετά από αρκετά χρόνια. Ο λόγος: Λευτέρης Παπαπέτρου. Ο δημιουργός των Ντόλτσε Βιτα, Είσαι το ταίρι μου και Εγκλημάτων, επέστρεψε στη μικρή οθόνη με το Κάτω Παρτάλι.
Τα τρία πρώτα επεισόδια δε με ενθουσίασαν (Ξεχώρισα φυσικά τη Βίβιαν και μου αρέσουν πολύ οι Χαλκιάς και Τσιμιτσέλης). Ελπίζω στη συνέχεια να έχει φορτσάρει ο καλύτερος σύγχρονος Έλληνας σεναριογράφος (δεν έχω άποψη για τη θεατρική του δουλειά), και να μην έχουμε άλλη μια επιβεβαίωση του κανόνα ότι ο χρόνος φθείρει τους ανθρώπους με ωραίο χιούμορ.
Σήμερα θα δω το καινούργιο επεισόδιο. Παρέα πάντα με ιθαγενή της υπαίθρου που γνωρίζει τις ντοπιολαλιές που μιλούν στο Κάτω Παρτάλι. Ο δικός μου Google Translator για τα χωριάτικα. Παράλληλα ο «Νίντζα των αποκαλύψεων» έχει ένα εναλλακτικό ρεπορτάζ και σας το μεταδίδει σε αποκλειστικότητα:

No comments:

Post a Comment